چهار قدم طلایی برای جلوگیری از ابتلا به دیابت
  • توضیح عکس اول
  • توضیح عکس دوم
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آخرین مطالب ارسالی

کسب درآمد

چهار قدم طلایی برای جلوگیری از ابتلا به دیابت

همانطور که می دانید دیابت نوع 2 در حال گسترش است و عواقب بسیار بدی را روی بدنتان دارد اما شما می توانید با چند روش طبیعی و کم چهار قدم طلایی برای جلوگیری از ابتلا به دیابتهزینه زیر به این بیماری مبتلا نشوید.

همانطور که می دانید دیابت نوع 2 در حال گسترش است و عواقب بسیار بدی را روی بدنتان دارد اما شما می توانید با چند روش طبیعی و کم هزینه زیر به این بیماری مبتلا نشوید.

قدم اول: شما باید وزن خود را کاهش دهید اگر شما فقط 5% از وزن خود را کم کنید تا 75% به دیابت نوع 2 مبتلا نمی شوید حتی اگر ورزش هم نکنید.

  قدم دوم : خوردن دارچین تراست محققان آلمانی نشان دادند که خوردن 1 گرم دارچین در روز در بزرگسالان مبتلا به دیابت نوع 2 سبب کاهش 10% از  قند خون خود می شود دلیلش هم این است که ترکیبات موجود در دارچین باعث می شود گیرنده های انسولین تحریک شوند.

  قدم سوم: ورزش کردن است حتی اگر با ورزش کردن وزنتان کم نشود. مطالعات نشان میدهد که زنانی که در اثر کار کردن در هفته یکبار عرق می کنند 30% کمتر به دیابت مبتلا می شوند.

  قدم چهارم:  نوشیدن مرتب و روزانه قهوه است . نوشیدن 3 تا 4 فنجان قهوه در روز حدود 25 درصد از احتمال ایجاد دیابت‌ نوع 2  را می‌کاهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها: پزشکی و سلامت, تغذیه, تغذیه برای کنکور, مواد غذایی مورد نیاز روزانه, مشاوره تغذیه, علم سیتی, دبیرستان و کنکور, پروتین کنترل رشد عضلانی, کشف پروتئینی برای کنترل رشد ماهیچه, سلامتی, تزریق فلز جدید ترین شیوه ترمیم سیستم اعصاب, چهار قدم طلایی برای جلوگیری از ابتلا به دیابت, توصیه های تغذیه ای, توصیه هایی برای سلامتی بدن,
elmcity یک شنبه 16 / 3 / 1393 ادامه مطلب