خلاصی از سموم بدن بعد از یک عمر فست فود خوری!
  • توضیح عکس اول
  • توضیح عکس دوم
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آخرین مطالب ارسالی

کسب درآمد

خلاصی از سموم بدن بعد از یک عمر فست فود خوری!

غذاهای آماده یا فست فودها دارای ارزش غذایی بسیار پایینی هستند که از نظر املاح و ویتامین ها در درجه بسیار پایینی در خلاصی از سموم بدن بعد از یک عمر فست فود خوری!میان غذاها قرار دارند و موجب تهدید سلامت شما نیز می شود.

هنگامی که فست فود می خوریم میزان چربی خون بالا می برد و در  مدار عروق خونی رسوب ایجاد می شود که طرفداران فست فود باید بدانند در اثر رسوب چربی به تدریج جریان انرژی در خون آنها کم تر شده و ابتلا به بیماری  های گوناگون در آنها افزایش می یابد.

بررسی ها نشان می دهند، بعد از مصرف فست فود در هر وعده غذایی افراد باید با قرارگیری در هوای آزاد تمرینات تنفسی مکرری را انجام  دهند و برای پاکسازی بدن از مواد سمی فست فودها، باید با مصرف آب ولرم همراه با لیموی ترش تازه بدن را از تمام سموم ناشی از فست فود پاک کرد.
 
نتایج مطالعات نشان می دهند، فست فودها باعث تسریع در روند پیری  می شوند این در حالی است که با هر بار مصرف فست‌فود افراد 2 درصد بیشتر  چهره جوان خود را از دست می دهند و مهمترین هدف پاکسازی دفع سموم از بدن است که باعث می شود همیشه جوان و سالم بمانید. با تمرینات تنفسی و مصرف آب لیموی ترش بعد از غذاهای چرب می توانید برای حفظ سلامتی و جوانی آن بدنتان را پاکسازی کنید و مواد زائد را از بین ببرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها: پزشکی و سلامت, تغذیه, تغذیه برای کنکور, مواد غذایی مورد نیاز روزانه, خلاصی از سموم بدن بعد از یک عمر فست فود خوری, مضرات فست فود, مشاوره تغذیه, علم سیتی, دبیرستان و کنکور,
elmcity پنج شنبه 15 / 3 / 1393 ادامه مطلب