کفش‌های جدید ناسا به فضا رفت
  • توضیح عکس اول
  • توضیح عکس دوم
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آخرین مطالب ارسالی

کسب درآمد

کفش‌های جدید ناسا به فضا رفت

کفش‌های جدید ناسا با هدف ارائه درک‌ بهتر چگونگی آسیب‌رسانی وزنه‌های ورزشی سنگین به بدن فضانوردان، به تازگی به کفش‌های جدید ناسا به فضا رفتایستگاه بین‌المللی فضایی فرستاده شده‌اند.

 صندل‌های ForceShoe به عنوان سیستم اندازه‌گیری های‌تک و به همراه «ابزار تمرین مقاومتی پیشرفته» (Ared) آژانس بین‌المللی فضایی عمل خواهند کرد.

ابزار Ared به فضانوردان کمک می‌کند تمرین‌های وزنی را برای حفظ جرم ماهیچه و استخوان‌ها هنگام قرارگرفتن در ریزگرانش اجرا کنند.

این ابزار به دانشمندان ناسا بازدهی‌های سلامتی مطلوبی از بدن خدمه ارائه داده اما هنوز پیشرفت‌های بیشتری باید برای درک اثرات این تمرین روی سلامتی و عضله فضانوردان صورت گیرد و کفش‌های ForceShoe می‌توانند در این حوزه مؤثر باشند.

با استفاده از این کفش‌ها، محققان اثر وزنه‌های تمرینی و نیروهای واکنشی زمینی روی فضانوردان را اندازه‌گیری می‌کنند. کفش‌ها نیروهای وارده به فضانورد را اندازه‌گیری می‌کنند و گشتاور اعمال‌شده به زیر پاهای وی به هنگام تمرین Ared را نیز آشکارسازی می‌کنند.

ارتقای درک دانشمندان از عملکرد در ریزگرانش به خلق ابزار فضایی بهتری منجر می‌شود که استحکام عضله و استخوان را ارتقا می‌بخشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها: علم, آموزش, فناوری های بروز دنیا, علم سیتی, دبیرستان و کنکور, تازه های علوم, نجوم وفضا, دانش نانو, اخبار علم زیست شناسی, تکنولوژی های روز, پژوهش ها, تحقیقات علمی,
elmcity سه شنبه 11 / 3 / 1393 ادامه مطلب