دبیرستان و کنکور | علم سیتی
  • توضیح عکس اول
  • توضیح عکس دوم
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آخرین مطالب ارسالی

کسب درآمد

جزوات دین و زندگی مخصوص کنکوری های سال 93

جزوات دین و زندگی مخصوص کنکوری های سال 93

کاری از جناب محمد حسین یمینی نیا

 

بررسی خط مشی دروس دینی برای مرور سریع و یاد آوری 100 %  افزوده شد ( 16 مهر 92 ) 

 

 

بررسی جزءبه جزء روایات و احادیث و تطابق آنها با متن و آیات به صورت کاملا تستی و کلید واژه ای
بررسی نکات و کلید واژه های هر درس و نکات مربوط به پایه های مختلف
بررسی نکات ماهرانه برای تست زنی برای هر درس در بخش روایات

روش تست زنی و نحوه نگرش به یک تست دین و زندگی در هنگام مواجه شدن با آن بررسی ساده وراه های شناسایی کلید واژها در یک تست

 

 

 

 

 

 

بررسی خط مشی دروس دین و زندگی برای مرور سریع و یاد آوری 100 % ( 16 مهر 92 )

حجم : 593 کیلوبایت

دانلود : لینک مستقیم ‍

رمز فایل : www.konkur.in 

 

 

 

بررسی 10 تست از کنکورسالهای اخیر برای کاربردی کردن نکات جزوه (16 شهریور 92)

حجم : 1.02 مگابایت

دانلود : لینک مستقیم ‍

رمز فایل : www.konkur.in 

 

 

 

نام فایل : درس 2 و 3 دینی سال چهارم دبیرستان – مراتب توحید( 31 مرداد 92 )

حجم : 593 کیلوبایت

دانلود : لینک مستقیم ‍

رمز فایل : www.konkur.in 

 

 

 

نام فایل : بررسی دقیق روایات 3 درس اول دینی سال دوم دبیرستان( 9 مرداد 92 )

حجم : 485 کیلوبایت

دانلود : لینک مستقیم ‍

رمز فایل : www.konkur.in 

 

 

 

نام فایل :بررسی نکات درسی 2 درس اول دینی سال دوم دبیرستان ( 2 مرداد 92 )

حجم : 533 کیلوبایت

دانلود : لینک مستقیم ‍

رمز فایل : www.konkur.in 

 

برچسب‌ها: ,
elmcity جمعه 18 / 10 / 1392 ادامه مطلب

جزوه کنکوری شیمی کامل دبیرستان

 

جزوه کنکوری شیمی کامل دبیرستان 

shimi alavi جزوه کنکوری شیمی کامل دبیرستان

 

شامل  نکات آموزشی متعدد و مثال های فرآوان


دانلود جزوه کنکوری شیمی ۱ و شیمی ۲ و شیمی ۳ و شیمی پیش

حجم :  ۱ مگابایت

دانلود :  لینک کمکی

رمز فایل :    www.fera.ir

برچسب‌ها: ,
elmcity جمعه 18 / 10 / 1392 ادامه مطلب

همه چیز درمورد الکسا

این روزها دیگر نام «الکسا» برای آنهایی که بخشی از عمرشان را در فضای مجازی می گذرانند، غریبه نیست. در تعریفی کلی، «الکسا» را می توان بعنوان یک منبع مفید از اطلاعات سایت های اینترنتی شناخت. در این گزارش قصد بر این است به سراغ «الکسا» برویم. الکسا یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ آمازون می‌باشد که در آپریل سال ۱۹۹۶کار خور را آغاز کرد تا بتواند به نیازهای کاربران در دنیای مجازی برای هر چه بهتر شدن تاثیر سایت‌ها و نیاز مخاطبان پاسخگو باشد. این سایت روز به روز دامنه خدمات و فعالیت خود در سطح نت را گسترش داد و همانطور که بیان شد، امروزه بعنوان یک منبع مفید از اطلاعات سایت های اینترنتی شناخته می‌شود و به قطع می‌توان گفت امتیاز الکسا بعد از پیج رنک گوگل، برای صاحبان سایت ها اهمیت زیادی دارد.

 

هر سازمانی که عملیات تجاری خود را وابسته به تجارت الکترونیک می‌داند و نیاز به حضور در دنیای مجازی را لازمه‌ی کار خود می‌داند باید از اهمیت سایت «Alexa»در روند توسعه‌ی کاری خود آگاه باشد.

سایت «الکسا» از آن روزها رفته رفته تبدیل به شرکتی قدر در دنیای مجازی شد و روز به روز زیربنای سازمان خود را توسعه داد تا حدی که به تولید نرم‌افزارهایی انجامید که توانسته حجم بالایی از اطلاعات را ذخیره، ارزیابی، دسته بندی و به کاربران به صورت گزارش‌ ارائه دهد. اما در قدم اول، سایت «الکسا» به تمام دارندگان سایت‌های اینترنتی، جعبه ابزاری اینترنتی (Toolbar) ارائه می دهد.

جعبه ابزار الکسا با جمع آوری اطلاعات مورد نیاز در طول سه ماه، اعداد و ارقام به دست آمده را به گزارش‌هایی تبدیل می‌کند که برای کاربران بسیار مفید فایده خواهد بود. مهمترین بخش این گزارش‌ها ارائه‌ی اطلاعاتی جامع از کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربران و ترافیک اینترنتی است که برای مدیران سایت‌ها بسیار موثر خواهد بود. اهمیت این جعبه‌ ابزار الکسا برای کسانی که از آن استفاده می کنند پنهان نیست. کاربران با استفاده از این جعبه ابزار اینترنتی الکسا می توانند به اطلاعات گوناگون در سایت‌های مختلف دست یافته و فراتر از آن می‌توانند به راحتی میانگین رفتار جستجوی مراجعه کنندگان به سایت‌هایشان را دانسته و بر اساس این اطلاعات برای هر چه پر رنگ‌تر شدن سایتشان در دنیای مجازی تدابیر جدیدی بیاندیشند. این اطلاعات همچنین به دیتابیس شرکت الکسا اضافه می‌شود و برای رتبه بندی سایت‌ها در کل دنیای مجازی بر اساس رتبه بندی صفحه ای، لینک های مربوط و اطلاعات ترافیکی سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مهم ترین و اصلی ترین کار الکسا برای عموم کابران ارائه‌ی برترین سایت‌ها در دنیا می‌باشد که این رتبه بندی با در نظر گرفتن شاخصه‌ی مورد نظر کاربر دسته بندی می شود. این شاخصه ها شامل طبقه بندی کشوری، نوع فعالیت و زبان سایت ها قابل دسترس می باشد.

«الکسا» یک نوارابزار مخصوص هم دارد –بنام sparki–که برای همه قابل دانلود است و به شکل یک افزونه به فایرفاکس اضافه می شود تا به هر سایتی که وارد می شوید در گوشه ی صفحه فایرفاکس رتبه جهانی آن سایت دیده شود ( بدون آنکه نیاز به ورود به الکسا باشد ) و با این کار همیشه می توان رتبه سایت های معروف را چک کرد و همچنین با این نوار ابزار می توان به راحتی به سایت الکسا و اطلاعات خاص آن سایت وارد شد بدون نیاز به تایپ چیزی.

البته از طریق همین سایت «الکسا» می توانید از سایت های پربازدید کشور ایران باخبر شوید و همچنین می توانید نشانی یک میلیون سایت برتر اینترنت را دانلود کنید که مطمئنا برایتان جالب خواهد بود. البته بعید است بتوانید هزار سایت اول را تا آخر ببینید. ضمن آنکه از مثلا هزار سایت برتر اینترنت شاید بیشتر از نصفشان در ایران فیلتر شده باشند!‌ اگر هم مایل به مشاهده سایت های برتر در زمینه های خاص هستید این امکان هم وجود دارد.

اینها را گفتم تا یک کاربرد جالب «الکسا» را معرفی کنم. شما با این مواردی که گفتم می توانید برای هر سایتی علاوه بر اینکه از رتبه جهانی آن سایت باخبر می شوید، از رتبه آن سایت در سایر کشورها و نیز درصد بازدیدکننده کل آن سایت از کشورهای مختلف آشنا شوید.

با این روش و با مشاهده صفحه ی گوگل متوجه خواهید شد که برای مثال سایت معروف google.com2.6% بازدیدکنندگانش از ایران هستند! در حالی که حدود ۲۹٫۷% از آمریکا و حدود ۹٫۰% از هند بازدید کننده دارد. ایران در بین کشورهای جهان رتبه ی نهم را از نظر میزان بازدید کننده دارد. همچنین این سایت تنها در شش کشور رتبه ی اول پر بازدیدکننده ترین سایت را دارد که یکی از آن شش کشور ایران است.

شاید خیلی از شما خواننده گان عزیز، نام این سایت را در پی تحریم موتور جستجوی گوگل بخاطر قرار دادن فیلم موهن علیه پیامبر اکرم (ص) بر روی سایت یویتوب، از شبکه های خبری شنیده باشید. خبری که حاکی از این بود که در پی تحریم گوگل توسط مسلمانان جهان، این سایت (گوگل) پس از هشت سال صدرنشینی بر قله ی پربیننده ترین سایت به رده ی دوم سقوط کرد.

 

همه ی این اخبار درحالی است که وقتی به نمودارهای تغییر محبوبیت این دو سایت در بین کاربران توجه می کنیم حاکی از یک رقابت تنگاتنگ همیشگی بین آنهاست. حالا اگرچه اسم همیشگی را نیاوریم ولی می توان گفت که بیش از شش ماه است که این دو سایت بر سر مقام اول با هم می جنگند. فارغ از همه ی این مسائل نمی توان تاثیر عوامل مختلف را در جابجایی حتی یک رتبه ای این رنکینگ جهانی نادیده گرفت.

برچسب‌ها: الکسا چیست؟,
elmcity جمعه 18 / 10 / 1392 ادامه مطلب

خود ازمایی شیمی3

جزوه شیمی 3 پاسخ خود آزمایی های کتاب درسی

از اینجا دانلود کنید

برچسب‌ها: ,
elmcity شنبه 17 / 10 / 1392 ادامه مطلب

سوالات موضوعی و دسته بندی شده ی امتحان نهایی با پاسخ کلیدی مسایل-شیمی3

از دی82 تا دی90  

دانلود کنید

برچسب‌ها: ,
elmcity شنبه 17 / 10 / 1392 ادامه مطلب

جزوه خلاصه و جمعبندی نکات شیمی3

دانلود

برچسب‌ها: ,
elmcity شنبه 17 / 10 / 1392 ادامه مطلب