دوران جمع‌بندی و روزهاي آمادگي براي كنكور
  • توضیح عکس اول
  • توضیح عکس دوم
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آخرین مطالب ارسالی

کسب درآمد

دوران جمع‌بندی و روزهاي آمادگي براي كنكور

دوران جمع‌بندی از خردادماه شروع شده است و تا روز کنکور ادامه خواهد داشت. هدف از این دوران این است که داوطلب مجموعه دوران جمع‌بندی و روزهاي آمادگي براي كنكوردرسی‌هایی را که در طول سال تحصیلی خوانده و در ذهن خود تثبیت کرده سازمان‌دهی کند. پس دوران جمع‌بندی، دوران سازمان‌‌دهی، نظم بخشیدن و مسلط شدن به مطالبی است که تا کنون خوانده‌اید.

این دوران بهترین فرصت برای داوطلبانی است که فکر می‌کنند برخی درس‌ها را فراموش کرده‌اند و هم‌چنین داوطلبانی که در طول سال بسیار خوب درس خوانده‌اند و اکنون نیاز به دوره دارند. از آن‌جا که فرصت کمی تا زمان برگزاری کنکور باقی مانده است، در این دوران خواندن خلاصه‌ی کتاب‌ها، فلش‌کارت‌ها و نکاتی که در طول دوران مطالعه جمع‌آوری کرده‌اید بسیار مفید خواهد بود؛ زیرا دوران جمع‌بندی دوران خواندن اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین مباحث است. پیشنهاد می‌کنیم از کتاب زرد اختصاصی استفاده کنید. این کتاب شامل 6 دوره کنکور سراسری سال‌های گذشته از داخل و خارج از کشور است. مزیت استفاده از آن این است که با هر آزمون، گویی تمام مطالب را دوره کرده‌اید و مطالبی را که به خوبی یاد گرفته‌اید با تمرین تست در ذهن خود تثبیت می‌کنید و مباحثی را که نیاز به تمرکز بیش‌تر دارند خواهید شناخت. با اجرای این روش، بعد از هر آزمون مطالب در ذهن شما منظم و سازمان‌دهی می‌شوند و آرامش ذهنی شما تا روز کنکور بیش‌تر می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها: جمع بندی کنکور, دوران جمع بندی, روش های یادگیری, مشاوره ی جمع بندی کنکور, علم سیتی, دبیرستان و کنکور, جمع بندی دروس برای کنکور, طریقه جمع بندی دروس برای کنکور, آمادگی برای کنکور, کسب آمادگی برای کنکور,
elmcity پنج شنبه 15 / 3 / 1393 ادامه مطلب