چهار قدم طلایی برای جلوگیری از ابتلا به دیابت
  • توضیح عکس اول
  • توضیح عکس دوم
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آخرین مطالب ارسالی

کسب درآمد

چهار قدم طلایی برای جلوگیری از ابتلا به دیابت

همانطور که می دانید دیابت نوع 2 در حال گسترش است و عواقب بسیار بدی را روی بدنتان دارد اما شما می توانید با چند روش طبیعی و کم چهار قدم طلایی برای جلوگیری از ابتلا به دیابتهزینه زیر به این بیماری مبتلا نشوید.

همانطور که می دانید دیابت نوع 2 در حال گسترش است و عواقب بسیار بدی را روی بدنتان دارد اما شما می توانید با چند روش طبیعی و کم هزینه زیر به این بیماری مبتلا نشوید.

قدم اول: شما باید وزن خود را کاهش دهید اگر شما فقط 5% از وزن خود را کم کنید تا 75% به دیابت نوع 2 مبتلا نمی شوید حتی اگر ورزش هم نکنید.

  قدم دوم : خوردن دارچین تراست محققان آلمانی نشان دادند که خوردن 1 گرم دارچین در روز در بزرگسالان مبتلا به دیابت نوع 2 سبب کاهش 10% از  قند خون خود می شود دلیلش هم این است که ترکیبات موجود در دارچین باعث می شود گیرنده های انسولین تحریک شوند.

  قدم سوم: ورزش کردن است حتی اگر با ورزش کردن وزنتان کم نشود. مطالعات نشان میدهد که زنانی که در اثر کار کردن در هفته یکبار عرق می کنند 30% کمتر به دیابت مبتلا می شوند.

  قدم چهارم:  نوشیدن مرتب و روزانه قهوه است . نوشیدن 3 تا 4 فنجان قهوه در روز حدود 25 درصد از احتمال ایجاد دیابت‌ نوع 2  را می‌کاهد.

برچسب‌ها: پزشکی و سلامت, تغذیه, تغذیه برای کنکور, مواد غذایی مورد نیاز روزانه, مشاوره تغذیه, علم سیتی, دبیرستان و کنکور, پروتین کنترل رشد عضلانی, کشف پروتئینی برای کنترل رشد ماهیچه, سلامتی, تزریق فلز جدید ترین شیوه ترمیم سیستم اعصاب, چهار قدم طلایی برای جلوگیری از ابتلا به دیابت, توصیه های تغذیه ای, توصیه هایی برای سلامتی بدن,
elmcity یک شنبه 16 / 3 / 1393 ادامه مطلب

تزریق فلز جدید ترین شیوه ترمیم سیستم اعصاب

محققان گفتند تنها در آمریکا ۲۰ میلیون نفر در اثر ابتلا به انواع بیماری‌های نورولوژی با ناتوانی جسمی مواجه‌اند.تزریق فلز جدید ترین شیوه ترمیم سیستم اعصاب

گروهی از دانشمندان متخصص مغز و اعصاب می‌گویند ترکیبی ساخته‌اند که می‌تواند مثل پل موقتی بین مغز و عصب‌های تن عمل کند و به عصب تخریب‌شده کمک کند تا ترمیم شود. این کشف می‌تواند تحولی بزرگ در نورولوژی باشد.

برای اولین‌بار گروهی از دانشمندان متخصص در نورولوژی اعلام کردند که مایعی از چند فلز مذاب ساختند که می‌تواند سلول‌های آسیب‌دیده عصب‌های تن را ترمیم کند 

اگر این ماده روی بدن افراد مبتلا به بیماری‌های سیستم عصب‌های مرکزی تن جواب دهد، تحولی بزرگ در نورولوژی رخ خواهد داد.

به ادامه مطلب بروید

برچسب‌ها: پزشکی و سلامت, تغذیه, تغذیه برای کنکور, مواد غذایی مورد نیاز روزانه, مشاوره تغذیه, علم سیتی, دبیرستان و کنکور, پروتین کنترل رشد عضلانی, کشف پروتئینی برای کنترل رشد ماهیچه, سلامتی, تزریق فلز جدید ترین شیوه ترمیم سیستم اعصاب,
ادامه مطلب

elmcity یک شنبه 16 / 3 / 1393 ادامه مطلب

عجله دندان‌ها را خراب می‌کند

یکی از خطاهای شایع مسواک زدن، زمان کوتاهی است که برای این کار اختصاص داده می‌شود، برای اینکه به خوبی دندا‌‌نهایتان را مسواک عجله دندان‌ها را خراب می‌کندبزنید باید حدودا ۲ دقیقه وقت برای این کار صرف کنید.

دکتر حمید میر سیاقی دندانپزشک گفت: عجله کردن بزرگ‌ترین و اولین خطایی است که حین مسواک زدن مرتکب آن می‌شویم. زمانی که با عجله مسواک می‌زنید نمی‌توانید جرمهای داندان را از بین ببرید دو سوم افرادی که از بیماری مربوط به لثه رنج می‌برنند، افرادی هستند که با وجود توصیه‌های دندانپزشکان باز از اختصاص دادن دو دقیقه به مسواک زدن، کوتاهی می‌کنند. زمانی که مسواک را به دست می‌گیرید به ساعت خود نگاه کنید و ۲ دقیقه از وقت با ارزشتان را به اینکار اختصاص دهید. 

 به ادامه مطلب بروید
برچسب‌ها: پزشکی و سلامت, تغذیه, تغذیه برای کنکور, مواد غذایی مورد نیاز روزانه, مشاوره تغذیه, علم سیتی, دبیرستان و کنکور, پروتین کنترل رشد عضلانی, کشف پروتئینی برای کنترل رشد ماهیچه,
ادامه مطلب

elmcity یک شنبه 16 / 3 / 1393 ادامه مطلب

محققان ایتالیایی موفق به کشف پروتئین کنترل رشد عضلانی شدند

برای نخستین بار محققان ایتالیایی موفق به کشف پروتئینی برای کنترل رشد ماهیچه شدند که می تواند راه را برای درمان بیماری محققان ایتالیایی موفق به کشف پروتئین کنترل رشد عضلانی شدندهای عضلانی باز کند.

 
گروهی متشکل از محققان موسسه شیمی بیومولکولی مرکز ملی تحقیقات ˈپوتزوئولیˈدر شهر ناپل در جنوب ایتالیا به ریاست پروفسور ˈوینچنتسو دی مارتسوˈ برای نخستین بار موفق به شناسایی نقش یک پروتئین در تفکیک سلول های عضلانی اسکلتی شدند که توان کنترل رشد ماهیچه را دارد و می تواند راه را برای درمان بیماری هایی مانند دیتروفی عضلانی باز کند.

 

برچسب‌ها: پزشکی و سلامت, تغذیه, تغذیه برای کنکور, مواد غذایی مورد نیاز روزانه, مشاوره تغذیه, علم سیتی, دبیرستان و کنکور, پروتین کنترل رشد عضلانی, کشف پروتئینی برای کنترل رشد ماهیچه,
ادامه مطلب

elmcity پنج شنبه 15 / 3 / 1393 ادامه مطلب

خلاصی از سموم بدن بعد از یک عمر فست فود خوری!

غذاهای آماده یا فست فودها دارای ارزش غذایی بسیار پایینی هستند که از نظر املاح و ویتامین ها در درجه بسیار پایینی در خلاصی از سموم بدن بعد از یک عمر فست فود خوری!میان غذاها قرار دارند و موجب تهدید سلامت شما نیز می شود.

هنگامی که فست فود می خوریم میزان چربی خون بالا می برد و در  مدار عروق خونی رسوب ایجاد می شود که طرفداران فست فود باید بدانند در اثر رسوب چربی به تدریج جریان انرژی در خون آنها کم تر شده و ابتلا به بیماری  های گوناگون در آنها افزایش می یابد.

بررسی ها نشان می دهند، بعد از مصرف فست فود در هر وعده غذایی افراد باید با قرارگیری در هوای آزاد تمرینات تنفسی مکرری را انجام  دهند و برای پاکسازی بدن از مواد سمی فست فودها، باید با مصرف آب ولرم همراه با لیموی ترش تازه بدن را از تمام سموم ناشی از فست فود پاک کرد.
 
نتایج مطالعات نشان می دهند، فست فودها باعث تسریع در روند پیری  می شوند این در حالی است که با هر بار مصرف فست‌فود افراد 2 درصد بیشتر  چهره جوان خود را از دست می دهند و مهمترین هدف پاکسازی دفع سموم از بدن است که باعث می شود همیشه جوان و سالم بمانید. با تمرینات تنفسی و مصرف آب لیموی ترش بعد از غذاهای چرب می توانید برای حفظ سلامتی و جوانی آن بدنتان را پاکسازی کنید و مواد زائد را از بین ببرید.
برچسب‌ها: پزشکی و سلامت, تغذیه, تغذیه برای کنکور, مواد غذایی مورد نیاز روزانه, خلاصی از سموم بدن بعد از یک عمر فست فود خوری, مضرات فست فود, مشاوره تغذیه, علم سیتی, دبیرستان و کنکور,
elmcity پنج شنبه 15 / 3 / 1393 ادامه مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد